Vragen of op zoek naar informatie? Neem dan contact met ons op via onderstaande gegevens:
Oostmalsesteenweg 261
2310 Rijkevorsel
T +32 3 340 17 11
info@vanroey.pro
Eddy studeerde voor burgerlijk ingenieur. Hij start bij Van Roey in 1990 en komt enkele jaren later, op jonge leeftijd, in het directiecomité. In 1999 wordt hij gedelegeerd bestuurder. Eddy heeft steevast een goed beeld van het reilen en zeilen van de groep en houdt de voeten altijd op de grond. Hij is de pater familias van de groep en trotse vader van een gezin van 5 kinderen.
Na 20 jaar ervaring als externe adviseur wordt Ludo in 2012 voorzitter van de groep. Na zijn actieve carrière in de financiële consultancywereld, onder andere als topman bij Deloitte, heeft Ludo nog energie te over. De ernst en ethiek die bij Van Roey leeft heeft hij altijd bewonderd. Ludo is de man die erover waakt dat alle bedrijven binnen de groep zich goed voelen. Hij staat bovendien ook in nauw contact met de familie Van Roey.
Achter deze sterke mannen staat een sterke vrouw. Na haar studies economie start Nancy onmiddellijk bij Van Roey. Meer dan 25 jaar lang groeit ze mee met het bedrijf tot ze er onlosmakelijk mee verbonden raakt. Nancy is een financieel directeur die met haar verfijning, elegantie en warmte zorgt voor een welkome vrouwelijke toets in deze mannenwereld.
Geert is constant op zoek naar nieuwe groeikansen en is gepassioneerd om klantenbehoeften te vertalen naar oplossingen. Hij verdient zijn strepen als CEO van Philips Belgium. In 2015 brengt hij een frisse wind binnen bij Van Roey. Hij durft zaken in vraag stellen en weet als geen ander teams te inspireren en motiveren in tijden van verandering en hoge verwachtingen. Geen verrassing zeker dat hij in zijn vrije tijd hardloper is?
Als directeur Ondersteunende Diensten bekommert Inge zich om de IT, HR, Insurances en Fleet van de groep. Inge heeft meer dan 20 jaar ervaring in het creëren van gestroomlijnde interne processen en administratie.
Analytisch en leergierig als ze is, haalt ze veel inspiratie uit de Lean-filosofie om processen en dienstverlening te verbeteren. Haar motto is niet voor niets “First Time Right”. Ze is ook een echte people-manager, wiens deur altijd open staat. Zo creëert ze een omgeving waarin de medewerkers zich betrokken voelen en kunnen excelleren in hun dienstverlening aan de klanten.